"..επειδή το αδοκίμαστο και το απ' αλλού φερμένο δεν το αντέχουν οι άνθρωποι.."
Οδυσσέας Ελύτης

Πέμπτη 14 Φεβρουαρίου 2013

Δεν βρίσκω τίτλο..#2

Εντάξει, ας το παραδεχτούμε.. Είμαστε κι εμείς που κάποτε ανυπομονούσαμε να έρθει η 14η Φεβρουαρίου. Για να φάμε την απογοήτευση του να μην βρούμε ούτε μισό ροδοπέταλο στο θρανίο από τον άγνωστο συμμαθητή Νίκο που θέλαμε. Που δεν το βρίσκαμε τελικά κι από τότε έχουμε αναπτύξει την χαζοάμυνα "εμένα δεν με εκφράζει αυτή η γιορτή, γιορτάζω κάθε μέρα" και όλες αυτές τις κλισέ εκφράσεις που ακούμε κάθε χρόνο τέτοια μέρα. Είμαστε εμείς οι ίδιες που σήμερα θα την πούμε σε όλους σε στυλ "μα καλά δεν βαρεθήκατε κάθε χρόνο τα ίδια και τα ίδια;" και θα συνεχίσουμε ό,τι κάνουμε, κρυφοκοιτώντας το κινητό μήπως έρθει το μνμ από τον άγνωστο Βαλεντίνο.
Αν κι εσύ τόσα χρόνια δεν έχεις λάβει ραβασάκι τούτη τη μέρα join the club αγαπητέ αναγνώστη!!Μην παραμυθιαστείς ότι είμαστε μόνο γυναίκες στο παρεάκι. Καμία σχέση. Φυσικά και δεν υπάρχει κανένας άντρας που θα παραδεχτεί ότι περιμένει ραβασάκι σήμερα, και καλά θα κάνει. Ούτε εγώ το παραδέχομαι. Και καλά κάνω.
Τώρα θα μου πεις κοτζάμ κοπέλα και περιμένεις αυτή τη μέρα; Ναι, την περιμένω. Απλά πλέον έχω καταλάβει ότι αν αγαπάς υπάρχουν πολλές μέρες να το δείξεις. Και κάθε μέρα να το δείχνεις δεν θα σου πει κανένας τίποτα.
Μεγάλο πράγμα να αγαπάς ρε παιδί μου. Και να σ' αγαπούν. Γυρνάει ο κόσμος τούμπα κι εσύ χαμογελάς. Κι είναι τόσο ωραίο να χαμογελάς και να είμαι εγώ η αιτία. Τι ζητάμε στη τελική; Έναν άνθρωπο να τον κοιτάμε στα μάτια και να λάμπουμε μαζί!Έναν άνθρωπο να χώνεσαι στην αγκαλιά του και να πηγαίνεις αλλού..Για μένα το πιο ωραίο είναι να μπορείς να αγκαλιάσεις και κάποιον άλλον πέρα από το μαξιλάρι σου τα βράδια. Αυτές οι ώρες είναι οι πιο δύσκολες όταν είσαι μόνος. Αλλά και οι πιο ωραίες γιατί μέσα στην ησυχία μπορείς να κάνεις τα όνειρά σου και να μην στα διακόψει αλλά και να μην τα εμποδίσει κανείς..! 
Όνειρα για να έρθει ξανά εκείνη η στιγμή που θα νιώθεις την καρδιά σου έτοιμη να σπάσει από τον έρωτα και θα αγαπάς όλο τον κόσμο και θα θες να το φωνάξεις!!!Άσχετα αν θα το "φωνάζει" η λάμψη στο πρόσωπό σου..
Οπότε μέχρι να βρούμε αυτή την αγκαλιά μπορούμε να καλοπιάνουμε το σύμπαν. Κάποιος μου είπε πως αν θέλω κάτι να μου συμβεί θα πρέπει να συμπεριφέρομαι σαν να έχει ήδη συμβεί. 
Οπότε κι εγώ σήμερα χαμογελώ, No matter what, και είμαι έτοιμη να σκάσω από έρωτα και να αγκαλιάσω όλο τον κόσμο!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου