"..επειδή το αδοκίμαστο και το απ' αλλού φερμένο δεν το αντέχουν οι άνθρωποι.."
Οδυσσέας Ελύτης

Κυριακή 19 Αυγούστου 2012

Τολμώ να ονειρεύομαι!

Ναι ρε, ονειρεύομαι!!!!! Ενοχλώ κανένα;
Δεν μπορώ να κάθομαι και να μιζεριάζω όλη την ώρα.. Φυσικά και ζω στην ίδια χώρα που ζεις κι εσύ, αντιμετωπίζω τα ίδια προβλήματα στην καθημερινότητά μου αλλά αρνούμαι να με βάλεις στο σκηνικό της μιζέριας και της κατάθλιψης. ΑΡΝΟΥΜΑΙ!!
Τι πάει να πει είμαι στον κόσμο μου; Έλα κι εσύ αν τολμάς!!!

ΑΡΝΟΥΜΑΙ να εγκαταλείψω τα όνειρά μου για μια ζωή στην χώρα που γεννήθηκα.
ΑΡΝΟΥΜΑΙ να πάψω να χαμογελάω.
ΑΡΝΟΥΜΑΙ να πάψω να περιμένω τον πρίγκιπα της ζωής μου, με ή χωρίς άσπρο άλογο. Ας έρθει και με ποδήλατο.
ΑΡΝΟΥΜΑΙ να σε αφήνω να μου χαλάς ευτυχισμένες στιγμές.
ΑΡΝΟΥΜΑΙ να επιτρέψω σε ανθρώπους με κακία να μου χαλάνε την διάθεση.
ΑΡΝΟΥΜΑΙ να διαψεύδω τον καθένα που θα μου ξαναπεί " Τι ανάγκη έχεις εσύ;"

Ναι ρε συ δεν έχω ανάγκη εγώ.
Γιατί έχω όλα αυτά που μου χρειάζονται να ζήσω ευτυχισμένη. όχι, δεν έχουν πορτοκαλί, κίτρινο ή μωβ χρώμα.
Έχουν το χρώμα της αγάπης, της φιλίας, της οικογένειας, της υγείας, της συγκίνησης, του έρωτα, της αισιοδοξίας!!!

Ναι, είμαι στον κόσμο μου.. Έχει θάλασσα, ήλιο και χαμόγελα εδώ που είμαι.
Κόπιασε αν τολμάς..


1 σχόλιο:

  1. εϊ γειτονισσα γεια σου !
    κι εγω που νομιζα οτι ζω μονη στον κοσμο μου.... οχι οτι μ ενοχλουσε δηλαδη μια χαρα την εχω καταβρει....αλλα αμα εχεις και παρεα το χαμογελο πολλαπλασιαζεται:)))))))
    Στον κοσμο μας ολα ειναι καλα κι αν δεν ειναι καλα ειναι καλυτερα!!!
    Στον κοσμο μας η ζωη ειναι μικρη για να την κουραζουμε , μεγαλη για να την ταλαιπορουμε και ΟΜΟΡΦΗ για να την ζουμε!!!
    σε φιλω απο την διπλανη επαυλη της χαρας!<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή