"..επειδή το αδοκίμαστο και το απ' αλλού φερμένο δεν το αντέχουν οι άνθρωποι.."
Οδυσσέας Ελύτης

Σάββατο 27 Αυγούστου 2011

τα ανείπωτα..

έλα και πες μου εσύ τώρα πως γίνεται να ηρεμήσει η φουρτούνα...είναι που πας να το παίξεις cool και άνετη αλλά δεν σου βγαίνει..ε τι να κάνω δεν μου βγαίνει πάντα!!!έχω κι εγώ bad performance ώρες ώρες..θεατρίνα του συρμού..σαν όλους τους άλλους..σχολή που φοιτήσαμε?καμία, αυτοδίδακτοι όλοι..δεν θέλει και κανένα ιδιαίτερο πτυχίο για να κρύψεις αυτά που πραγματικά αισθάνεσαι..εξάσκηση μόνο κι είσαι εντάξει!
τώρα θα μου πεις είναι σωστό αυτό?κατά βάση όχι..δεν έχει νόημα να κρύβεσαι πίσω από το δάχτυλό σου..δεν είναι καλό για σένα..μπορεί όμως να είναι καλό για κάποιον άλλον..κι εδώ είναι η παγίδα..προστατεύεις κάποιον και την πατάς εσύ..μα έτσι πρέπει να γίνει..κι αυτή τη φορά έτσι θα γίνει..γιατί είναι bad timing..ξανά..ως πότε??δεν ξέρω, θα ακούσω τις ειδήσεις κι αν πουν κάτι θα σε ενημερώσω..
να γυρίσω τον χρόνο πίσω?πολύ ευχαρίστως..δεν θα άλλαζα απολύτως τίποτα..ούτε για αστείο..τα ίδια θα ήθελα να πω, να ξαναζήσω..τα ίδια..και τα καλά και τα άσχημα..κυρίως γιατί οι δύσκολες στιγμές με κάνουν τώρα να διεκδικώ όσκαρ θεατρικής εμφάνισης..γιατί πρέπει να προστατευτώ, πώς να το κάνουμε δλδ??δεν γίνεται κάθε φορά να το παίζω άνετη και μετά να τρέχει η μάσκαρα και να γίνομαι κατάμαυρη..δεν μου πάνε κι αυτοί οι ρόλοι..
και να σκεφτείς ότι εγώ είμαι αυτή που θα σε πείσω να εκφράζεις ανοιχτά αυτά που σκέφτεσαι κι αισθάνεσαι..απλά τώρα, κι αυτή τη φορά δεν πρέπει..πόσο δεν την γουστάρω αυτή τη φράση δεν περιγράφεται!!!!!!!γιατί δεν πρέπει?τι πάει να πει πρέπει?ποιος το καθόρισε και δεν αλλάζει??
είπαμε, προστατεύεις κάποιον και την πατάς εσύ..επειδή το θέλεις κι όχι επειδή πρέπει..
αν είναι να γίνει κάτι θα γίνει..έτσι λένε διάφοροι γύρω μου..θα κάτσω λέει με τα χέρια σταυρωμένα και θα έρθουν όλα όπως τα θέλω..τέλεια!!!!!(κοριτσάκι σφυρίζει ανέμελα, πίνει καφεδάκι και περιμένει να γίνουν όλα όπως τα θέλει) από άλλο θεατρικό δεν είναι αυτό??έτσι νομίζω κι εγώ..
το σενάριο της ζωής θα μου το δώσει κανείς??έτσι για να κάνω πρόβα τα λόγια μου!!!
δεν μπορώ να ελέγξω και το μυαλό..που δεν κάθεται ήσυχο και φρόνιμο κι όλο σκέφτεται!!!τι θες κι εσύ καλό μου και βασανίζεσαι??παίξτο κούφιο κι άδειο για να περάσουν οι μέρες πιο ανώδυνα..γιατί στο λέω..θα τα φας τα μούτρα σου και πάλι..και να δω ποιος θα σε παρηγορήσει πάλι μετά..

"στάσου λιγάκι..μη μιλάς..άσε το χτύπο της καρδιάς να πει ότι είναι για να πει.."




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου