"..επειδή το αδοκίμαστο και το απ' αλλού φερμένο δεν το αντέχουν οι άνθρωποι.."
Οδυσσέας Ελύτης

Κυριακή 20 Μαΐου 2012

εγώ κι εσείς μαζί..

Τα όνειρα είναι για να τα κυνηγάς..Αυτό είναι κάτι που πλέον το ξέρω πολύ καλά..φροντίσανε δυο πολύ αγαπημένα μου πρόσωπα να μου το διδάξουν όσο καλύτερα μπορούσαν..κι εσύ είσαι εκεί για να στηρίξεις μια προσπάθεια γιατί ξέρεις ότι το αξίζουν..όσα νεύρα κι αν έχουν, όσα κλάματα κι αν χύσουν είσαι εκεί γιατί πλέον αυτό το όνειρο έχει γίνει και δικό σου.. γιατί πρέπει να συντηρείς την πίστη όταν αυτή χάνεται..γιατί όταν οι άνθρωποι πιστεύουν σε σένα κάνεις θαύματα...γιατί θα έχεις βάλει κι εσύ ένα μικρό λιθαράκι και θα αισθάνεσαι περήφανος..γιατί θες τόσο πολύ να το πετύχουν που δεν δέχεσαι τίποτα λιγότερο..γιατί όταν έρχεται η ώρα των αποτελεσμάτων επιτέλους κλαις από χαρά!!!θες να το πεις παντού γιατί αυτή η χαρά πρέπει να μοιράζεται!!! Κι αυτή η χαρά δεν συγκρίνεται με τίποτα στον κόσμο..
Είναι Μάϊος και κάτι μου λείπει αυτές τις μέρες..Μου λείπει να κάνουμε ατελείωτες επαναλήψεις και να πηγαίνουμε μακρινές βόλτες για να ξελαμπικάρει το μυαλό..Μου λείπει να κάνουμε όνειρα για το πώς θα είναι η επόμενη μέρα..όταν σκέφτομαι όμως ότι ζούνε μέσα στο όνειρό τους χαμογελώ και σκέφτομαι πόσο άξιζε αυτή η προσπάθεια..
Κι είναι μια ευκαιρία να πω στις αδερφές μου ότι τα δύο τελευταία χρόνια μου δώσανε πολύτιμα μαθήματα..και κάθε φορά που θα τα σκέφτομαι θα θυμάμαι τα δάκρυα χαράς που χύσαμε και για το πόσο περήφανη είμαι που είμαι η μεγάλη σας αδερφή..


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου